Conor McGregor revine în luptele în cușcă și o face cu stil. La 20 septembrie va avea loc conferința de presă premergătoare luptei cu Khabib Nurmagomedov, programată la data de 6 octombrie, iar cei care doresc să vadă cum irlandezul, de la pupitru și-n spatele microfonului, își ironizează adversarul, vor trebui să cumpere o sticlă de whisky „Proper Twelve”, brandul recent lansat al lui McGregor. Există și o ofertă: dacă achiziționezi două sticle, nu mai stai la coadă!
Lupta de la Las Vegas se anunță ca fiind o nouă rețetă financiară de succes pentru Conor. Doar din drepturile tv se estimează un câștig de peste două milioane de dolari, recordul fiind suma de 1.6 milioane, realizat tot de McGregor atunci când s-a luptat cu Nate Diaz în 2016.
Conor, 30 de ani, a cunoscut notorietatea după ce a devenit dublu campion în UFC, luptele în cușcă, și l-a provocat pe Floyd Mayeweather, pugilist neînvins în întreaga carieră. Meciul de box dintre cei doi a fost intitluat „Meciul Secolului”, a generat venituri de 600 de milioane de dolari, ambii sportivi având burse uriașe. Floyd a primit o sută de milioane, iar Conor a încasat în jur de 30 de milioane.
„Proper Twelve” e noul brand de whisky lansat de McGregor, prețul unei sticle fiind în jur de 50 de dolari, zece la sută din vânzări urmând a intra în contul unor organizații de ce se ocupă cu acte de caritate. Conor se întoarce în UFC după o pauză de peste 20 de luni.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER